środa, 16 stycznia 2013

Cześć, jestem Liwia

Hej 1 post chciałam zrobić w stylu TAGA "cześć, jestem..." żebyście lepiej mnie poznali :)
 ZACZYNAJMY!
Cześć, jestem Liwia i boje się pająków.
Cześć, jestem Liwia i nie lubię kłótni.
Cześć, jestem Liwia i uwielbiam grać w gry.
Cześć, jestem Liwia i straciłam moją najlepsza przyjaciółkę ;( .
Cześć, jestem Liwia i lubię MSP.
Cześć, jestem Liwia i jestem samotniczką.
Cześć, jestem Liwia i muszę słuchać muzyki lub mieć włączony telewizor żeby zasnąć .
Cześć, jestem Liwia i całymi dniami siedzę sama w domu.
Cześć, jestem Liwia i kocham tańczyć.
Cześć, jestem Liwia i kocham muzykę.
Cześć, jestem Liwia i na MSP nazywam się ♂ogarnij♥.!
To tyle co przychodzi mi do głowy mam nadzieje że mnie lepiej poznaliście papa :*

♂ogarnij♥.!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz